Гарантійні вимоги

Як звертатися з гарантійних питань?
Перш за все, необхідно ознайомитися з нашою політикою повернення товару, де Ви знайдете всі права та обов'язки як покупця, так і продавця.
 
Політика повернення
1. Товари повинні бути повернуті без затримки, відразу після виявлення дефекту. Тривале використання пошкодженого товару може збільшити наявне пошкодження, що стане причиною для відмови у Вашій претензії.
2. Гарантійний термін на всі товари становить 24 місяці, починаючи з дати поставки.
3. Гарантійний термін не слід плутати з поняттям довговічності будь-яких товарів. Під довговічністю розуміють здатність товару протистояти зносу, розриву чи гниттю в умовах правильної експлуатації та догляді з врахуванням його призначення, характеристик та частоті використання.
4. Якщо покупець отримує товари, які не відповідають опису на веб-сайті або мають які-небудь недоліки, він / вона повинен негайно повідомити продавця про проблему (до 5 днів після отримання товару) електронною поштою або по телефону.
5. Якщо покупець отримує пошкоджений або несправний товар, він / вона має право пред'явити претензію до продавця.
6. Під дефектом слід розуміти зміну властивостей товарів, які були спричинені використанням невідповідного або неякісного матеріалу, порушенням виробничого процесу або невідповідним конструкційним рішенням.
7. Зміна властивостей товарів протягом гарантійного терміну не вважається недоліком, якщо ця зміна є наслідком неналежного використання, відсутності або недостатнього догляду, природних змін матеріалу, шкоди, заподіяної покупцем або третьою стороною та / або будь-яке інше неправильне втручання.
8. Претензія вважається поданою належним чином, якщо повернуті товари не були у використанні та мають належний вигляд. Покупець зобов'язаний повернути товар чистим і без будь-яких гігієнічних недоліків. Компанія Swimaholic s.r.o., що керує інтернет-магазином www.swimaholic.eu, має право відмовити у задоволенні Вашої претензії, якщо повернені товари не відповідають принципам загальної гігієни (на основі Положення 91/1984 Чеської національної збірки законів).
9. Ваша претензія, включаючи усунення проблеми, буде оброблена протягом 30 днів після її належного подання. Уповноважений працівник може в обґрунтованих випадках домовитись з покупцем про більш тривалий термін.
10. Покупець повинен надіслати форму претензії разом із товарами та копією рахунку-фактури за адресою: Swimaholic, U Průhonu 17, 170 00 Praha 7, the Czech Republic.
 
Будь ласка, заповніть цю ФОРМУ ПРЕТЕНЗІЇ